Onsdag- helt trött

Igår var jag som vanligt på gymmet. Körde crosstrainer och sen överkroppen. Så jävla skönt är de inte idag kan jag säga. Träningsvärk AB! Sitter och snackar lite med aisaksson och han ska ge mej lite mer fin fina tips! Yey.
Idag blev det att snöplumsa med Jack i 45 minuter. Satans så trött jag är nu.
Skulle haka på älsklingen och käka middag hos hans syster men var så förbannat trött så jag stanna hemma. Är inget vidare sällskap med huvudvärk och trött som fan. Men jag ångrar mej, hon lagar förbannat god mat och nu ringde Johan och berättade om vad dom ätiit! Snacka om att jag har lust att promenera dit i detta nu! Men men jag ska ta mej nå att äta. Orkar inte göra kyckling för den är fryst, men en tallrick pasta tror jag blir bra.
Sen ska jag snaska på en apelsin och lite kiwi=) Mitt nya godis. Men jag får vara försiktig och inte äta så mkt för det sticker i munnen.
I morgon blir det gymmet igen och då kör jag nog mest bara kondition. Rygg och mage tror jag att jag kör och lite rumpa. Men inte så överdrivet mycket eftersom att träningsvärken e enorm haha.

Jack tyckte det var helkul att vara ute idag, jävlarnt vad han sprang. Sen när vi kom hem så fick han toooookfnatt! Jag vet att han kan få fnatt men jissses! Har aldrig sett något liknande haha. Men nu ligger han och sover gott i sängen. Han e jätte trött, ÄNTLIGEN! haha:)

Nu ska jag koka lite pasta och käka en apelsin:)


Kommentarer
Postat av: Ingela

Skönt med träning trots träningsvärk :-) jag har aldrig träningsvärk nuför tiden. Snöplumsning är jättekul tycker våra hundar med!! Snacka om att de kan få värsta tokfnatten! :-)

2010-01-13 @ 22:02:04
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0