Måndag- nya tag!

Igår var det fullt upp hela dagen, vi flyttade till innelokalen med WPgruppen och det tog sin tid. Efter det var det bara att bege sig hemmåt och andas! Jag var helt slut och hade sovit dåligt natten innan så jag var gode trött. Men på kvällskvisten så var Jack e riktig pain in the ass så de var bara att klä på sej och gå ut på en ritkigt långpromenad. Så det gjorde vi. Jack var skit duktig och fick gå lös en del under promenaden. Sen mötte vi upp Erica och Freja. För Jack var det ren lycka! Han älsar verkligen Freja och är en riktig gentleman. Så man får vara en stolt mötte. Var ute 1 tim o 45 min.

Idag har Jack tagit det lugnt och jag har varit på gymmet och tränat. Körde Crosstrainer i 30 min och sen gjorde jag 6 olika övningar för ben. Tog Marris tips haha:) I morgon blir det Crosstrainer 30 min och sen överkroppen som får sig en genomkörare. Ikväll blir det en långprom.

Nu ska jag ta och lägga mej i soffan bredvid Jack och mysa tills Johan kommer hem. Idag blir det Chili Con Carne till middag! Nu e det fan smala linjen som gäller här hemma. Bra mat, nyttig mat. Inge slisk!


Kommentarer
Postat av: Axelmarlin

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2010-12-19 @ 19:06:56
URL: http://axelmarlin.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0