Torsdag- ledig

Idag är jag ledig men det blir att plugga till körkortet!

Håller kanske på att bli sjuk? Eller så har jag bara ätit något olämpligt? Mår illa och magen är bråkig med mig så jag får avvakta med träningen idag, det suger. För ja e så taggad att träna! 4 dagar den här veckan! Jag ska träna 4 dagar. Måste träna idag. Men jag ska vänta ett tag och käka frukost i lugn och ro.

Idag har jag inga apelsiner att käka så jag tror att det får bli en hårdbrödmacka med makrill på. Sen till lunch kirrar jag en omelette.

Det är svinkallt ute idag, stackars Jack hatar kylan och vill inte alls gå ut.

Ett meningslöst blogginlägg men men..

Nu: frukost
Sen: träna och plugga teori!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0