Söndag

Var f*n tog heljen vägen?! Jag har haft så mkt att göra så jag hinner knappt med och nu tog heljen slut mitt i allt.
Vad har jag då gjort? Jag har pluggat och jag har rört på mej en jävla massa. Igår gick jag och Jack till ma o pa. Dock valde jag en jobbig väg så det tog en bra stund att ta sig till målet, men efter snöplumsning och lite fnissande så kom jag fram. Idag; söndag har Jack och Ella varit ute och härjat med varandra. Vi har varit ute hela dagen och sen kom vi hem och såg en film och nu ska vi iväg till Titti o Henrik för att säga hej och fira lite födelsedag=) Ska bara ta mig en dusch och ta på mej nå kläder så ska vi åka.

Som sagt, heljen (vet att det stavas helgen) har gått super snabbt och jag e lite trött. Önskar att man var ledig en dag till så att jag fick andas lite från skola och aktiviteter. Men men... i morgon är det skola hela dagen! Lektioner på morgonen och avsluta ett arbete som ska in gör vi efter skolan. Sen ska jag träna och plugga ännu mer.

Vågen visar -5 kg nästan, så jag är på G nu. Och det känns bra som faen! Och dessutom tycker jag att det är kul att röra på mej! HAHA. Det trodde jag aldrig skulle hända.

Träningen i veckan:
2 dagar gym
2 dagars promenad: totalt 3,5 tim.

I morgon är det en ny vecka och nya tag! Nu ska jag duscha och klippa älsklingen innan vi beger oss på födelsedagsfirande.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Duktig du är med träningen nu, visst känns det bra när det ger fint resultat! :-D Trevlig alla <3 dag! Kram

2010-02-14 @ 19:43:57
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jo det känns verkligen kanonbra nu=) Tack det samma Ingela:)

2010-02-14 @ 21:10:20
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0