Puh!

Har snackat med min lärare och det blev bara en komplettering! YES YES YES!

Nu kan jag vara lycklig över skolan igen, en komplettering är ju hur lugnt som helst och dessutom så får jag vara lycklig över mitt betyg som jag var så himla orolig över! Jag satt och räknade referat och citat och vågade knappt lämna in skiten eftersom att jag hört om hur det kan vara med denna lärare som är hård och petig.. Men nu fick jag läsa ett fiiiiint VG på fronter! LYCKA! TACK TACK TACK!

Nu blir det att plugga och kurera sig idag och ska åka och köpa flyttkartonger och även hämta några hos Marie ikväll=) hihii så kul!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så jätte mycket. ;) Är du det, men då är de ju bara att sätta igång. haha! kraam

2010-02-08 @ 13:04:24
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0