Lite förändringar

Happ. Söta lilla mormor var dålig så det blev att Erica följde med på bio istället.
Filmen var ganska bra, ingen WOW-film, men väldigt mysig film var det. Jag och Erica var de enda som inte var gråhåriga haha. Men det var kul=) Jag, Erica och en massa gamlingar!

Det är fan kallt ute, både jag och jycken hatar den här kylan. Jacks tassar blir tyvärr snabbt kalla så det blir att köpa skor åt lillvännen. Så tråkigt att han ska behöva skor för att gå ut.

Idag känner jag mig smått irriterad faktiskt, känner att jag inte vill göra så mkt annat nu än att ligga i soffan och plugga. Inte för att jag känner för att plugga men det kan va bra att göra det. Har inte så mkt att göra nu då älsklingen jobbar så då kan jag likväl göra nytta och laga mat och plugga lite. Lax... det ska jag göra.

Baj baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0