GRATTIS TILL MIG!

Idag fyller jag 25! Wiho! Vissa säger att jag e gammal tant, men jag kan leva på att vissa tycker att jag ser ut som tjugoooo haha! Sug på den;)
Har firat min födelsedag med nära och kära, kan ju inte sitta hemma ensam och häcka då man fyller år, tur att man har en massa goa vänner som grattar mig på min dag! På lördag blir det partaj Oh yes! Så det blir skojj, ska dricka lite skumpa för att fira lite, man e ju lite classy som dricker fet skumpa hehe. Nä skämt å sido. Jag har redan hunnit få fin fina presenter, bland annat presentkort på Kicks och Team Sportia, sen har jag fått en parfym och jätte vackra blommor av älskling! Tack alla för de fina presenterna!
Har redan varit och shoppat loss på Kicks, det blev en ögonskugga, nagellack, örhängen, nagelfil, schampo och balsam. Jag har redan det mesta i sminkväg, men en fin ögonskugga till heljens bravader blev det iaf=) Har inte tänkt shoppa så mkt nu då vi ska till huset, men jag kommer nog att köpa leggins och en tröja på fredag som jag kan ha på mej på lördag. Sen ska jag på Team Sportia och köpa en Puma jacka till sommaren, den e fett snygg och jag kan ha den på skolan oxå till ett par byxor så de e ju luuugnt.
Snart kommer pappsen hit, vet inte om mamma jobbar? Ska se om han vill ha nå tårta och kaffe. Jag har inte bjudit in alla mina vänner än och det är för att jag har mkt i skolan, så det kommer. Ha lite tålamod=) Ska göra en tårta och en smörgåstårta iaf. så fler kan komma och mysa på här. Arvid och Rubbe kommer ju hit i morgon så det ska bli så mysit=)

Lägger in en bild på några presenter iaf=)



Jag är ingen materialist, men det e fan kul att fylla år och få besök=) Presenter e ju oxå skoj, men inget måste.
Och jag förstår inte varför man inte ska få tycka om presenter och sånt? En blomkvast, en godis, eller vad som helst, tanken gör en glad. Det är inte värdet som spelar någon roll, det är tanken. Att någon har tänkt på mig räcker gott det med eller bara komma och fika och prata, det är mysit att ha nära och kära.

Hoppas alla har en riktigt bra dag, för det har jag!


Kommentarer
Postat av: Miii

va bra gumman! att du haft en supermysig dag :) får komma o hälsa på dig nån dag!! pussokram.

2010-02-24 @ 18:35:05
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Lisa

Grattis!! :)

2010-02-24 @ 23:21:21
URL: http://pluppi.blogg.se/
Postat av: ...

Grattis !!

2010-03-03 @ 16:21:32
URL: http://skavilyckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0