God morgon!

Ska alldeles strax gå ner och vänta på att Helen hämtar upp mig, och sen bär det av mot VFU:n. Kommer att vara där i ca. 3 timmar idag tror jag. Födesledagen är över och jag känner mig mest lycklig bara=) Allt har varit så bra! Och dessutom blev jag så glad i går eftersom att en på VFU:n sa att jag var så himla fräsch! Hon frågade hur mkt jag tappat. Och jag svarade henne: 5-6 kg. Och hon sa då att det ser ut som att jag tappat mer!

Snacka om att det känns ruskigt bra just nu!

Nu sak jag åka iväg=) Puss o Kram!

Kommentarer
Postat av: Ingela

GRATTIS i efterskott, HURRA HURRA!! :-) Kram

2010-02-25 @ 10:18:05
Postat av: Anonym

Tack Ingela=) KRAM!

2010-02-25 @ 13:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0