Besök hos barnmorskan

Sitter och väntar på att åka till barnmorskan, men idag åker jag dit ensam. Johan kommer inte lös från jobbet tyvärr. Men men. Sist jag var ensam var det ju bara skit, så vi får hoppas på mer positivt denna gång. Jag älskar att åka dit och lyssna på bebisen och få höra hans lilla hjärta slå. Det gör mig så lugn. Det är inte länge kvar tills jag får träffa honom nu och jag längtar så enormt! Jag undrar hur han ser ut? Har han Johans fina näsa? Johans vackra ögon? Det ska bli spännande att se.

Idag e jag himlarns trött, jag känner mej nerklubbad. Men det e såhär hela tiden så jag ska försöka sluta gnälla om det. Sömn, vad är det?

Nu ska jag klä på mej och brumma iväg. Sen blire att sova då man kommer hem! Jisses så skönt det ska bli.

Hoppas alla har en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Eller sin mors otroligt vackra ansikte? ;) Leendet som gör alla glada? hehe det kommer bli en sjukt söt baby var så säker!

2010-12-01 @ 14:08:10
URL: http://carpemyass.blogg.se/
Postat av: Elina

Haha, sådär kom jag ihåg att jag också tänkte. Jag gick och fundera på hur hon kunde se ut hela tiden,och vilka saker hon skulle få från mig och vilka saker hon skulle få från Micke osv. Rolig process det där, och jag kan även tillägga att hon inte alls såg ut som jag trodde. Haha! ;) Jag trodde bla. hon skulle vara jätte ljushårig. Men hur som helst så kommer det bli en galet söt bebis, och jag ser framemot att få se han...

2010-12-01 @ 15:36:07
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0