Uttråkad till tusen!

Asså jag borde seriöst sluta med FB, sitter på jobbet och är så grymt uttråkad för att jag inte kan facebooka. Så jag bloggar en massa onödigt istället.

Jag sitter här och börjar bli lite småhungrig, käkade lax med potatis och brysselkål till middag. Det satt som fint. Men jag orkade knappt få i mej nå alls! Fick pressa i mej en del, för nå måste jag ju äta. Såd et blev en miniportion. Ajja. Får äta nå då jag kommer hem helt enkelt.

Jaha, vad ska man då blogga om? Jag vet inte. Jag har 4 arbetsdagar kvar nu, 2 denna vecka och sen 2 nästa vecka. Sen ska de bli förbannat skönt med lite ledighet innan skolan börjar! Och sen så missar jag lite skola eftersom att jag sticker en vecka till Grekland. Det är Kreta-Rethymnon som vi ska till.
Slänger upp lite bilder på hotellet, bara för att. Så ni kan sukta!!! Nä jag skojja bara.


Hotellet har egen lite strandplätt att ligga på så he blir kanoners!
Jag har varit i Rethymnon tidigare och minns att jag tyckte om staden väldigt bra! Grekland har ju för övrigt väldigt god mat och är det något jag kommer ihåg så är det just maten. (iofs tänker jag på mat hela tiden just nu eftersom jag e hungrig men men)
Det ska bli mysigt att åka en vecka med Johan och min ma o pa:) Det ser jag fram emot. Det kommer att bli jätte mysigt. Jag ska försöka ta lite bilder, vi var dåliga på att ta kort sist då vi var i turkland. Iofs e jag ju ännu mer lik en val i år så jag får förresten se hur det blir med bilder.

Nu ska jag fördriva tiden med att sms:a med Sofie som fått tag på mitt nr:)
6 utrop kvar och sen e det hemgång... Synd att man inte kan ropa alla på en gång barra!

Har ringt min kära far, blir att åka ut med Jack till honom i morgon så Jack slipper vara ensam hemma både i morgon och på fredag:) TUSEN TACK gullepappa!

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0