Städning av hem och hund!

Sådär... nu är hunden städad. Har plågat honom i duschen en stund så nu luktar han gottigt! Öronen är rengjorda, tassarna smorda, ena tassen lindad och tratten är på! Han har lyckats skada ena trampdynan. Jag provade något nytt idag som jag tror kommer att göra susen, Jodopax gel. Till hästen använde vi jodopax ständigt vid skador och den passar även till hunden. Ett tips till alla hundägare! Jack ligger och ser mindre glad ut just nu. Men han får skylla sig själv. Slickar han på tassarna och härjar med dom så blire duschen med tass-schampot och tratt.
Har även shoppat lite hundsaker idag, en ordentlig spårsele, långlina, ryktskrapa i gummi (oxå för hästar men tar bort pälsen effektivt, 9kr! oxå ett bra tips!) , 3 st bandage.

Ska snart ta tag i hemmet oxå, dock e det svårt att slita sig från Dexter, säsong 4. Men jag ska hinna städa idag, för i morgon ska husets utsida få sig en omgång, alla buskar ska väck!

Nu ska jag se lite Dexter och sen ta hand om tvätten!

Bra att ha hemma i skåpet!

Kommentarer
Postat av: Kimann

Hi, nice site! Keep up the good work!

2012-02-17 @ 12:01:26
URL: http://kimann.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0