Sovmorgon

Idag tog jag mig en redig sovmorgon. Ställde ingen klocka och vaknade 10:35! De ni! Så himla skönt att fåå sova ut ordentligt. Först tänkte jag vara hurtig och gå broarna runt, men sen tänkte jag "neee, idag blir en vilodag!"
Jack behöver ju sitt så vi åkte ut i skogen och tog en kort prommis på 30 min. Det blåste härligt skönt ute och för en gångs skull tog jag några kort på min bebis. Nu ligger vi här i sängen och ska se en film, mysa ner oss och bara vara. Åker och hämtar älsklingen från jobbet sen vid fyra och då vankas de middag hos mormor, fisksoppa! *mums*





Dom två får duga... Nu har Jack somnat om här i sängen och jag ska starta filmen.
Hoppas alla får en riktigt bra dag!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Fina Jack, han är så ståtlig :-)

2010-08-11 @ 18:07:46
Postat av: Lisa

Tack Ingela! Dina vovvar är ju så vackra dom med!

2010-08-11 @ 23:23:38
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0