Nattliga funderingar

I natt har jag knappt sovi nå alls. Så fort jag har fått springa upp och kissa (vilket jag gör ofta) så har jag fastnat med att tänka på vad den lilla ska heta! Jag är för lycklig för att kunna sova! Helt skumt.

Nya namn som kom upp i natt: Liam, Adam, Adrian och Noel.

Så nu ser namnlistan ut såhär:

*Alfred
*Elliot
*Harry
*Liam
*Noel
*Adam
*Adrian

Snacka om att det var två segisar som klev upp i morse haha. Men det e bara att vänja sig. Skickade en bild på bebisen till mina bröder. Såhär löd sms:et från bror i Ske-å:

"Ruben undrar varför bebisen ligger utanpå och Arvid tycker att det ser ut som en krabba. Själv är jag erfaren tvåbarns far, som klart och tydligt kan se att det är en kille som tycker om att kliva upp 04:45."

Haha, vi får hoppas att det inte stämmer! Det var ett roligt sms, kul att höra vad barnen funderar kring!
Idag jobbar jag fram till 13:30, sen promenixar jag mot Johans jobb för att hämta upp bilen. Sen ska jag och Marri hooka upp och gå på stan. Måste först byta om och hämta Jack hos pappa.  Är osminkad i mina bekvämaste kläder så, ehrm, not that niiiiceee!

Nu väntas det jobb och frukost. E riktigt hungrig så det blir en stor yoghurt och en smörgås:) *mums*


Kommentarer
Postat av: Erica

Liam går bort, Alla barn döpt till det nu tycker jag. Harry harry harry, tänk vad tufft :D

2010-08-19 @ 11:20:48
URL: http://lesliefrejatyson.blogg.se/
Postat av: Lisa G

Ja asså Harry låter ju som en riktig liten grabb med fart i! Jag vill inte ha nå mesnamn så... Men jag e grymt inne på Elliot.. Elliot Roswall, det låter som klockers! Men Johan vägrar ju så va fan!

2010-08-19 @ 12:25:55
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/
Postat av: Ingela

Dennis då, där har du ju en riktig busunge med massor av fart i :-D

2010-08-19 @ 12:40:12
Postat av: Lisa G

Hmmm.. men Dennis e för vanligt. Vi e uppvuxna med Dennis, Mathias, Kristoffer, Sara, Lisa, Johan, Emma... dom här vanliga namnen.. Eller ja dom e vanliga för oss.

2010-08-19 @ 13:02:00
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/
Postat av: Camilla Lund

dynamit harry såklart! :D



eller hardy :D

2010-08-30 @ 22:40:39
URL: http://www.kennelthunderroad.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0