Lösenord

Nu är lösenordet satt och jag kan blogg om det jag vill! Våran lilla prins!
Det var så underbart att få se honom igår. Hur han rörde sig i magen och alla små rörelser han gjorde. Han har en underbart söt liten näsa och en söt liten mun:) Men det bästa av allt är att han bara är vår! 

Jag längtar efter att få träffa honom och efter att få hålla honom nära och känna hans doft. Min lilla.
Ultraljudet var väldigt känslomässigt omväldigande, samtidigt som jag bara ville gråta så var det något som fångade mig så starkt att jag inte visste hur jag skulle reagera. Där var han, våran bebis. Som ligger I min mage. Jag har inte känt honom så mkt, men jag längtar efter att känna honom sparka. Det är en livlig krabat så jag tror inte att jag får vänta så länge. Han var väldigt söt att kika på han höll upp armarna precis som en boxare gör, jag tänkte på en gång "ååå min lilla kickboxare". Så söt! Allt var bra och han var 20 cm lång och vägde 260g. Hon tog tre väldigt fina bilder på honom, som hänger hemma på kylskåpet. Ska ta och slänga in en bild på lillen i morgon. Tror inte jag hinner det ikväll... Hinner kanske i morgon. 

Idag är jag i vecka 19+5. jag som trodde jag var i vecka 18 haha. Gissade fel med 2 veckor, jaja:)

Beräknad dag för förlossning är den 6e januari. Måtte han inte vilja ut före det! Han får gott vänta och gossa på där inne i magen:)

Namnförslagen än så länge:

*Alfred
*Harry
*Elliot


Nu ska jag titta på min lilla prins och bara njuta av livet. Han är det finaste som finns!


Kommentarer
Postat av: Erica

JAG LÄGGER MIN RÖST PÅ HARRY HELT KLART!!!!!

2010-08-18 @ 21:22:10
URL: http://lesliefrejatyson.blogg.se/
Postat av: Miiii

hihi mysigt! ja det är sån stor underbar känsla att se bebisen på ultraljudet! :) myspys!

2010-08-18 @ 21:23:26
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Ingela

Förstår att det måste ha varit en helt underbar känsla :-) Så kul för er. Kraaaam

2010-08-18 @ 23:06:40
Postat av: Lisa G

Erica: Haha jo jag e helt inne på Harry jag med. En liten tuffing. Där emot så låter Elliot som en riktig vinnare, men Johan hejjar på Alfred!=/



Miii & Ingela: Ja det e verkligen hur mys som helst=) Nu e jag helt uppe i det blå och kikar på honom så fort jag är vaken haha. I natt har jag sovit dåligt för jag har vari så lycklig! Det händr inte varje dag haha=)

2010-08-19 @ 06:08:53
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/
Postat av: Johanna

Underbart Lisa.. är så lycklig att vi båda är lyckliga! :D Och har så jäkla bra karlar dessutom!! All kärlek, lycka och värme till Er och lilla Harry (såklart!) puss å kram från oss med lilla (?) :))

2010-08-19 @ 12:22:39
URL: http://carpemyass.blogg.se/
Postat av: Titti

JAG RÖSTAR FÖR ELLIOT!!!! PUSS

2010-08-20 @ 16:44:18
URL: http://onegrrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0