Lite smått trött sådär ja

Nu är man hemkommen från Finland, efter totalt 187 mil på ca ett dygn så är jag helt knäckt! Idag jobbar jag dessutom och hade problem med benen i natt. Inte vidare pigg med andra ord! Resan gick bra och valparna vi hämtade är GUDOMLIGA! Jag blir så valpsjuk. Den lilla tiken som var 7,5 vecka (får lämna mamman i Finland) är en klar favorit. Hon är så himla gossig. Då vi kom fram till Haparanda tog jag upp henne i famnen och hon snuttade mig på halsen och mös, hur sött är inte det? Vem som helst skulle smälta, jag lovar. Totalt såld som jag är, så kommer det nog att bli en fralla för mej i framtiden. Jag velar fram och tillbaka mellan olika raser och det e ju as svårt att bestämma sig. Men en liten frenchie har fångat mitt hjärta. Synd bara att hon inte är min! Men jag kan klart vara hundvakt hehe:) Saknar Greta oxå. Hon följde med på resan och var lika gudomligt mysig som vanligt. Lilla tanten min. Jag blir fan avis på alla lyckosar som får köpa sig en valpis! Camilla fick ju fasen två styckna och Erica får en stoooor och lurvig! Natta får en liten plutt! Jävla sur Jack! Ajja. Men jag kommer att ha annat att göra i framtiden, snart får ni veta. Håller det hemlit på bloggen eftersom att det ska bli en överraskning för vissa;)

Jobbar som sagt, och jag e helt slut. Idag blir det hem och sova direkt efter att jag slutat. Ikväll kommer Arvid till oss och ska sova över. Vi får ha en myskväll tänkte jag:) Lite spel och godis, kanske en film. Lugnt ska det bli iaf. Och jag kanske kör lite lydnad med Jack ute på gården. Nu har jag slarvat med rutan igen. Hur ska hundstackarn lära sig då jag slarvar såhär. Han kan den hyfsat men då jag slarvar så blire inte lika bra! BAJS.

http://kennelthunderroad.blogg.se/ Gå in där och kika på Camillas underverk. Fan så avis jag är. Svante och Asta är sjukt söta!




Kommentarer
Postat av: Ingela

Gulligt med små valpisar :-) Ja du kommer ha fullt upp du med roliga saker :-D Kram kram

2010-08-04 @ 08:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0