Inredning

För den som älskar burkar kan jag tipsa om att systerlycklig.se har fått in en massa fint under nyheter! Jag ska själv ta och klicka hem några efter att lönen kommit. Snart är uteprojektet avklarat för det här året och då blir det att ta nya tag inomhus. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Men jag spånar lite på det. Vardagsrummet ska få sig en omgång, ny soffa och en fåtölj ska in. Det här är min önskelista iaf. (Soffan ska vara ljusare sandfärg)


Soffan och fåtöljen finns på MIO och lampan hittade jag på Ellos. Åh det skulle bli så himlarns fint asså. Jag hoppas att det blir att shoppa detta nu i slutet av september. Dock tror jag att fåtöljen e aningen för dyr, men det finns billigare liknande alternativ iaf=) Nu e jag lite I(KEA sugen oxå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0