WPträning

Idag har vi som vanligt haft WPträning. Jag och Erica valde att dela upp gruppen för att ge hundarna lite lugn och ro och för att de som behöver träna mer får den träning de behöver.

Troja: var jätte duktig, hon börjar vara lite flummig och sådär så nästa gång måste jag köra mer lydnad med henne och även träna TEKNIK.

Giza: Ja vad ska jag säga, JÄTTE DUKTIG! Theres vet precis vad Giza behöver och tränar henne jätte bra. Hon är oerhört lyhörd och man ser att hon känner sin hund väl. Riktigt kul att träna det här ekipaget.

Otti: Börjar bli mer säker framför vagnen och behöver lugn och ro då hon drar. Därför är det viktigt att man håller på regeln: inga hundar framför vagnen eller bredvid då en annan hund drar. Bella är även hon lyhörd och tar till sig tipsen hon får. Det kommer att gå bra framöver bara Otti blir mer säker.

En jätte kul träning idag och det var så kul då Theres sa att hon tycker om att bli tränad av mej och Erica! Känns jätte kul att höra nu då man kommit tillbaka, att man är omtyckt och jag kan verkligen känna att jag är bra på det jag gör.

Nu ska jag chilla lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0