Trött matte och trött hund

Oja. Nu e vi helt slut. Har haft WPträning idag och det var skit kul=) Ingen Troja idag men jag roade mej med att coacha de andra som körde för fullt på vagnen. Vi fick till riktigt bra drag och med hjälp av lite tips, tankar och ideér så var alla nöjda med sina insatser. Före WPträningen så fick jag och Erica lite att dona i. Något vi kommer att dona på med en gång i månaden:) Mer kan jag tyvärr inte säga. Och jag vill inte ha några gissningar heller, som kan avslöja;)

Efter träningen så hjälpte Nicklas mej med Jack och han sa att det inte alls var några problem med honom och att han tyckte att det var en jätte trevlig hund! Så jag fick vara stolt matte till en jack som skötte sig super! Vi tränade hundmöten och jag måste säga att han e gode duktig Nicklas. Och Jack oxå. Så nu känns det jätte bra.
Vi ska välja ny styrelse nu oxå och så har vi en massa bra och fina ideér! Nu jäklarns händer det grejjer. Bra grejjer. Måste ringa dom nya och be dom komma och träna med oss nästa söndag oxå. Eller när dom nu kan.
Jag e helt eld och lågor nu! En massa saker som ska fixas med och nu känns det verkligen roligt.
Ska försöka fixa med hemsidan nu i veckan oxå. Och loggan och allt sånt. Mycket att göra, men det e kul=)
Jag och Erica måste sätta oss ner och skriva ner lite till nästa gång det blir som idag... hehe.

Nu ska jag se lite film och sen ska jag sova. Ska upp tidigt i morgon och har heldag i skolan.


Världens gladaste jycke, i sandtaget=)


Kommentarer
Postat av: Erica

Söööt Jack :)

2009-09-13 @ 23:33:40
URL: http://lesliefrejatyson.blogg.se/
Postat av: Barbie

Åh så söt liten grabb! :D

2009-09-16 @ 22:24:14
URL: http://witasp.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0