Pluggeli plugg

Mmm... Ska plugga idag. Tanken var ju att jag skulle till Helen och plugga med henne och Marie. Men älskling blev sen från jobbet och min morgon blev inte som jag planerat. Så nu sitter jag och pluggar hemma istället. Känns inte alls nå bra att sitta här. Jag e på skit kasst humör idag. Jävlit kasst humör.
Så nu ska jag plugga klart den här jävla skiten så jag slipper sitta här hela jävla dagen och natten.

Självklart händer det roliga saker idag med, ska på banken klockan två-jippie!

Nä mitt humör försvann då min morgon inte alls blev enligt planerna. Jag hade verkligen behövt Helen och Marie idag. Men jag orkar inte stressa dit på nån cykel och sen cykla hem vid halv två..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0