Partaj!

Jahaopp! Ikväll ser det ut som att det blir lite partaj! Ska ju inte dricka alls nu då jag går på PreNet, men Bella har fyllt år och det e inte så ofta jag festar med brudarna Hansson så va fan. Okej då! Vi kör ett party! Teres ska oxå dit så det kommer att bli skoj som fan ikväll tror jag. Snacka lite och ha skojj.

Min älskade Arvid kommer ju på besök oxå så han får jag snart träffa=) Ska bli kul det med. Arvid är 5 år och han är kär i mej. Faster. Men det e lite sött ändå! Så jag har köpt present åt Arvid och Rubbe. Självklart lite snarra oxå.;) Fast inte till mig. Ska ringa mamma o pappa nu så jag får veta när dom kommer. Om två timmar ska jag ner på Step In för att köra Afro Power, det blir bra! Nu börjar jag komma i form.

Hoppas alla får en bra dag, för det känns som att min dag kommer att bli skit bra! Så jag bjuder på en ful gammal fyllebild, bara för att?!

 


Kommentarer
Postat av: Erica

HAHA!



Kommer bli skit kul ikväll!

2009-09-04 @ 14:18:00
URL: http://lesliefrejatyson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0