Lite hunderi

Sådär ja! Nu har jag käkat min frukost, eller snarare druckit min frukost. Jag har varit ut med jack på en morgonrund, ca 35 min. Jag har även hunnit smörja in hans tassar=)
Så nu e han nöjd för den här gången. Blir självklart en promenad då jag kommer hem från WPträningen och sen ikväll blir det att dra ut i skogen en längre sväng:) Vi mötte en hel del hundar idag under våran promenad och det gick jätte bra! Han har börjat sköta sig fin fint min lilla prins.

Snart ska jag cykla till WPträningen. Täänkte få mig lite extra motion och sådär. Det behövs efter en slarvig helj.
Nu ska jag sluta slarva. Hujja.

Oj. Nu blev det plötsligt bråttom som fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0