Förlåta mig själv

Idag har jag syndat. Jag känner att jag inte riktigt kan förlåta mej själv. När ska jag lära mej?
Pizza av alla jävla saker? Jag var inte ens så jävla sugen på pizza. Jag var bara lat. Dumt som fan.
I morgon är det afro och sen ska jag nog ta en långprom med Jack på kvällen. FAN FAN FAN!
NU jävlar får jag skräpa mej. Ska boka in en tid för BIAmätning i morgon! Sen så fan e det slutslarvat. Dock har jag inte slarvat så mkt med onyttigheter. Men ändå. Så jävla dumt. Ångest AB!
Men jag har ändå tappat 3-4 kg. Så lite nöjd är jag ändå. Men men.. E huvet dumt, får kroppen lida.

I dag var det WPträning men jag var så jävla slut efter skola och allt så jag orkade verkligen inte. Men jag har pluggat lite iaf. och ska snart fortsätta med det, då Idol e slut.

Titti: jag funderar starkt på att följa med dej på skitSpinning. Jag måste. Jag vill inte, men jag måste. Huuuu.

Nä fan. Nu ska jag vänta på att skallebangtabletten kickar in. Och se Idol.


Kommentarer
Postat av: Titti

Följ på spinningen:) vi kör 30 minuterspassen:) så blir det inte så tungt i början! Puss

2009-09-10 @ 22:06:46
URL: http://onegrrl.blogg.se/
Postat av: Titti

Saknade dig på Afron:/

2009-09-11 @ 16:49:25
URL: http://onegrrl.blogg.se/
Postat av: Annica

Jo det är underbart med sådana vänner dom växer inte på träd heller.

Jo det är iallafall massa bättre nu så nu har ja börjat jobba igen, skönt ;D

Levlade upp nu till level 9 på fv. Ska expandera med ny tomt men måste vänta till odlingarna är klar så man kan skörda. Sjukt men de är lite beroendeframkallande det där spelet.

2009-09-11 @ 18:17:30
URL: http://annicaisola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0