.

Idag har jag en hel del att göra. Tyvärr. För idag är det en sån där dag då jag helst bara vill ligga i sängen och försvinna. Har ingen ork alls. Hatar att ha sånna här dagar, då man är riktigt down. Jag har ont i skallen och mår inte direkt toppen. Ajja. Ska ta och duscha strax och fräsha till mig, onödigt innan träning kanske men jag känner att jag måste göra nånting då jag bara ligger här och e snorig med huvudvärk. Tänkte faktiskt ta tag i städningen efter att jag själv blivit lite finare. Ska snart dricka en shake oxå.


   Att göra idag:

  • Boka in körlektion
  • Plugga
  • Göra hemsidan
  • Träna på Step In :(
  • Sola
  • Hunden såklart
  • Apoteket!
  • Städa

Har bokat in mig på körlektion nu. Det känns lite nervöst faktiskt, första körlektionen liksom. Fast jag bör inte vara nervös, jag har ju kört så mycket tidigare. Så det ska nog gå bra..

NÄ nu ska jag ta mig upp ur sängen, ta en dusch och sen städa!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Kul med körlektioner, hoppas det ska gå jättebra för dig :-) då kan du köra hit sen :-D Kram

2009-09-09 @ 12:32:30
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: jennifer

fin blogg :)

2009-09-09 @ 18:56:29
URL: http://sameoldjennifer.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: förlåt att jag inte har svarat. hade missat att jag inte hade svarat på din kommentar! Men med mig är det bara bra! :) hur är det med dig då? :) KRAM

2009-09-09 @ 23:01:25
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0