bör, men orkar inte

Ja jag skulle behöva plugga idag. Men jag e helt slut så i morgon får jag ta hand om det. Blir en hel pluggardag i morgon. Idag har jag haft feber och varit allmänt hängig. Så det blir att ligga i sängen och bli frisk nu.
I morgon har jag skola, halvdag så de blir skönt. E så less på de långa dagarna som vi haft.

AWP är igång=) Med eget forum. Dock får jag inte till designen som jag vill ha den, men det får duga för nu. Loggan e oxå klar så snart blir det att trycka upp lite snygga kläder, fett nice:P Har även några nya medlemmar på ingång så det ska bli jätte kul nu, när det blir lite mer folk. Styrelsemöte har vi nu på lördag. Och då ska det tas en massa beslut och det ska fixas och donas. Väntar oxå med spänning på att få veta något stort. Så nu håller vi alla tummar som går för att det ska gå vägen. Nya vagnen kommer snart den med. Hojja så bra det här blir=)

På onsdag ska jag och älskling och kika lite på ett hus. Så vi får se hur det blir med det sen;)

Nu ska jag se en film och slappa. Sen blir det att gå ut en kortis med jycken. Det mår han inte dåligt av för han e helt slut efter skogspromenaden.

Adios!


Kommentarer
Postat av: Titti

Tack babe:) Och lycka till med hus"köpet" ;) Jag vet att ni kommer köpa hoho :D



Puss Snyggo!

2009-09-21 @ 20:43:52
URL: http://onegrrl.blogg.se/
Postat av: Annica

Jo ja såg inte att du smsat förrän ett halvår efter å då testa ja ringa ;)

Lyckades du få till mönstret?

2009-09-21 @ 20:49:25
URL: http://annicaisola.blogg.se/
Postat av: Ingela

Kul att ni kommit igång ordentligt :-) Åh så spännande med hustitt på onsdag, jag håller tummarna då!!! :-)

2009-09-22 @ 08:27:42
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0