Tidig morgon

I morse klev jag upp tidigt och åkte till Helen för att plugga med henne och Marie. Har kommit en bra bit på vägen och vet nu hur jag ska göra så det känns skönt=) I morgon fortsätter arbetet för just nu har jag tagit en paus i städandet! Har velat städa länge nu men inte haft tid, men nu skiter jag i att jag måste plugga. Vill ha det rent och snyggt hemma. Men jag ska vila en stund oxå och sen ska jag handla. Usch så mycket jag måste städa. Fan. Jag längtar efter hus, vi har så mycket saker och bor fan för litet. Har ju ingen stans att städa undan saker! åååh!

Igår var jag på en superbra föreläsning med Tomas Forslund. Superduktig karl. Så man lärde sej lite nytt, det mesta var klart sen innan, men man lärde sig mer om saker man redan visste. Kanonbra föreläsning! Ska ringa honom och boka in en tid för gammelJack:) Fast jag har masserat igenom honom och han känns bra tycker jag. Han får ju rätt typ av motion och väldigt mycket varierande träning så.

Ikväll kommer Titti över och dricker ett glas vin med mej, jag ska bjuda henne på Västerbottenpaj med romröra och räkor:) Mums så gott det ska bli. Mysit!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Vi var efter en väg här hemikring :-) Hoppas du å Titti får en trevlig kväll :-)

2009-10-09 @ 16:57:35
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0