Nu e jag less

Jag trodde du var min vän. Men jag vet nu att jag har fdel. Vi har växt ifrån varandra.
Din närvaro gör mig bara ledsen, irriterad och nedstämd.
Du är så jävla negativ att jag inte orkar med dej.
Du tror att du vet så mycket men du kanske ska tänka ett steg längre innan du börjar.
Jag är less. Som fan. För vänner stöttar varandra, de ser inte ner på varandra.

Jag KANSKE har svininfluensan. Jag KANSKE tycker att saker som DU inte tycker om, ÄR fina. SO WHAT? Är det något att vara viktig över? Ge dig och sluta tracka ner på mej genom din blogg.


Kommentarer
Postat av: My

och det är min blogg du syftar på, det kan du skriva rakt ut men tyvärr syftar inte min blogg till dig alls. lite dålig tajming på det inlägget jag skrivit för ett bra tag sen. ville bara vänta på att praktiken var slut innan ja la ut det.



tråkigt att du känner så och jag är ledsen att jag inte funnits till ordentligt. ibland blir det mycket bara men vänner borde alltid gå först.

ledsen för mitt missförstånd också och ledsen att du missförstått mig...



krya på dig gumman!

2009-10-24 @ 14:06:46
URL: http://www.puckoventilen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0