Dag ett

Lajsaminelli säger (19:53):

jag kommer att dööö

·٠•● OneGrrl™ ●•٠·˙ säger (19:54):

hahhahaha neeeej neeeej

Lajsaminelli säger (19:54):

jag kommer at döö˙

·٠•● OneGrrl™ ●•٠·˙ säger (19:55):

hahhaha

Lajsaminelli säger (19:55):

Åh jag e så agressiv

·٠•● OneGrrl™ ●•٠·˙ säger (19:55):

om ja inte vore så dizzy hade ja kommit på min vita häst och lämnat några cigg

Lajsaminelli säger (19:56):

Asså jag funderar på att cykla till dej

Lajsaminelli säger (19:56):

På min svarta häst

·

٠•● OneGrrl™ ●•٠·˙ säger (19:56):

ja e tydkligen rätt dizzy då jag hahah sitter å tror ja har en häst

˙

·٠•● OneGrrl™ ●•٠·˙ säger (19:56):

vit dessutom

Lajsaminelli säger (19:56):

Min är svart

˙

·٠•● OneGrrl™ ●•٠·˙ säger (19:56):

hehe

Lajsaminelli säger (19:56):

 den heter beauty

˙

·٠•● OneGrrl™ ●•٠·˙ säger (19:56):

min är skääck

˙

·٠•● OneGrrl™ ●•٠·˙ säger (19:56):

den är både vit och svart

˙

·٠•● OneGrrl™ ●•٠·˙ säger (19:57):

min heter shackmatt



Såhär blir det då jag är döende och Titti är sjuk. Två människor som inte är i sina sinnens fulla bruk.

Jag ska åka iväg på min svarta springare och hämta lite gift från min langare. Jag behöver gift! Jag dör annars. Jag hotade med att slita av mig min hud. Det känns äckligt att göra det. Lite väl drama. Men jag behöver gift. Johan har städat bort alla prillor. Dom är borta. Men en giftpinne, det vill jag ha. Jag är lika hemsk som min svarta springare.

Adios!


Kommentarer
Postat av: Titti

HAHAHA :D LOVE YOU!

2009-10-21 @ 20:04:50
URL: http://onegrrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0