Av längtan till dig

Jag längtar så mycket så att jag blir frustrerad. Jag blir på dåligt humör och jag mår faktiskt helt kasst!Jag hatar att behöva vänta på småsaker, men att nu behöva vänta på något stort, ja det är ännu värre. Blä. Jag mår skit. Jag är sjuk och jag mår skit. Tack. Jävla satans.
Idag är det en sån där kass dag då jag bara ligger i sängen och är irriterad. Vill ju vara på min praktik och jag vill ju faktiskt träna. Funderade på att träna hund men insåg att det var dödsdömt. Happ. Ska jag bli frisk så får jag ligga där jag ligger helt enkelt. Ska käka en jävla massa frukt oxå så jag får i mej vitaminer. Det ska tydligen vara bra, jag vet inte.

Nästa vecka så ska jag träna iaf=) Och så kör vi en detox-vecka. Spännande ska det bli:)

Nu ska jag se en kass film och ha ont i kroppen. Och jag e på nå jäääävulst kasst humör. Bara så att ni vet det.

Adjös och god bye

Kommentarer
Postat av: Titti

Hmm jag känner precis likadant nu! har också blivit sjuk:(

Miss you! Puss babe!

2009-10-20 @ 23:03:00
URL: http://onegrrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0