Yummie

Happ... då har man bakat en morotskaka i brist på annat. Så alla som e sugna på en bit och som känner mej förstås, är välkomna på en bit morotskaka. Efter att jag bakat så insåg jag mitt dumma nöt att jag inte rymmer det i frysen..Hmmm.

Jag börjar bli lagomt less på grannens hund. Eller jag tycker snarare synd om den. Hon skäller fan från morgon till kväll. Jag kom hem vid ett och hon har skällt sen dess. Hon skäller till och från då det går folk i trappen. Grannen brukar inte vara hemma förrän 21-22 på kvällen. Och det e på tok för länge tycker jag. Ajja de e ju hon som blir vräkt och inte jag i värsta fall, men samtidigt så e det hunden det är synd om. Det är andra skumma hundgrannen jag har?! Den förra på järnvägsgränd hade ju hundstackarn i bur hela nätterna, utanför mitt sovrumsfönster. Låt hunden vara inne och skälla istället för ute. Jag stör mej inte på nuvarande grannhund. Hon skäller konstant ibland JA. Men det stör mej faktiskt inte. Det e ju bara synd om stackarn. Nåväl... Hon e skum. Människan alltså.

Ikväll e det DH så det blir att ligga och glutta lite TV. Tvätten är snart klar så jag ska hänga upp omgång nr. 2 strax. Sitter och surrar med lite trevlit hundfolk på MSN. I brist på annat. Men det e la trevlit.

Ska surfa vidare och fundera på vad fan jag ska göra med morotskakorna som dräller på matbordet...

Kommentarer
Postat av: Marri

Ahaaaaa det finns två. Vilka är ni i den du är med i då?

2009-11-03 @ 20:22:27
URL: http://youfucker.blogg.se/
Postat av: Marri

nu vet ja inte om jag råkade fibbla bort kommentaren. Frågade iaf vilka det är du tränar med? =)

2009-11-03 @ 20:28:35
URL: http://youfucker.blogg.se/
Postat av: Ingela

Smarrigt med morotskaka! :-) Jaa vi får ta en dejt nån dag när det passar. Kram

2009-11-03 @ 20:35:37
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Marri

haha ja jag förstår =) Var därför jag sa att vi inte var intresserade för jag trodde det bara fanns ett i boden. Men du är med hon Erica va? För hon har frågat oss tidigare faktiskt. Har varit lite sugna på att testa med Ester om det är nå hon gillar =)

2009-11-03 @ 20:52:20
URL: http://youfucker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0