Uppdatering...

Nu blev det ingen WPträning. Magen krampar och gör ont, jag mår illa och spyr. Får inte glömma frossan och svettningarna heller...Är det här en del av flunsan eller är de nå jävla fel på min kropp?! Jag som hade bestämt mig för att bli helt frisk och träna en massa. Dock kan ju det här vara väldigt tillfälligt. Men det innebär att det inte blir WPträning och inte heller någon middag med klassen i morgon. Två jätte roliga saker. :(

Nu e jag så sur så jag ska se en film och sova!

Sen är Johan borta hela natten och dagen idag oxå, jätte kul, verkligen.

"Är du nöjd nu? GUDJÄVEL!"

Kommentarer
Postat av: Barbie

Va fint de blivit här! Toppenfint.

Hoppas du mår bättre snart, lät inge vidare de där.. :(



Puss o kram! kajsan

2009-11-19 @ 19:56:31
URL: http://witasp.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0