Torsdag-Nervöst!

Oh jag sitter som på nålar här hemma. I morgon ska älsklingen åka och kika på ett hus! Jag kan inte följa med och titta så jag e typ skit nervös just nu. HAHA. Det e ett hus som vi verkligen, VERKLIGEN, vill ha.
Det passar oss perfekt, lite litet, men skulle man bli fler än 3 så kan man alltid flytta/ bygga ut. Det är redan några som har varit och kikat på huset och det känns som lönlöst redan nu. Jag har en tråkig känsla i kroppen men jag hoppas att det verkligen inte stämmer. Nån gång måste det ju vända. Otur med alla hus man har kikat på. Iofs e det inte så himla många och vi har ju inte bråttom direkt, men det är tråkigt då man verkligen fastnar för ett hus och så visar det sej att det är fuktskadat osv. Men ni får alla hålla tummarna i morgon! Stilen på huset passar oss jätte bra, självklart vill man göra om lite, men det är verkligen inte mycket som behövs göras. Tomten är jätte fin, det finns äppelträd och massa bärbuskar och annat mysit.
Ooooh! Hoppas hoppas hoppas!

Sitter och kikar på Mammas pojkar, Haha ja jisses! Vilket program. Jag diggar det!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Håller tummarna hårt att det går bra med huset!!! :-) Kram

2009-11-13 @ 10:14:59
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Miii

ja, hoppas de går bra med huset nu :) spännande.

2009-11-13 @ 13:23:42
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0