Tisdag- Möte

Idag har vi ett viktigt möte med WPgruppen. Intressant ska det bli, det är så mkt som e på G nu. "Det går bra nu". Så det blir möte kl 18:00 med gänget och sen e det hem och chilla framför tv:n.


Mitt humör idag är väl sisådär. Ska plugga och känner inte alls för det, men måste. Sen hade jag hellre gått ner på Step In och gymmat bort allt jävla fläsk, men det hinner jag inte med idag. Har en jävla massa skolarbeten att göra innan jul. Sen så har ju hunden börjat skälla så han kan jag inte lämna, för då blir grannarna mindre glada.

Ajja i morgon klockan 11:00 så ska jag på gymmet med Marie iaf. Jag har sån ångest över julen. Jag tycker inte om den alls. Mysigt är det ju och så får man träffa släkt och så. Men jag tycker inte om den annars. Jag är den enda i min familj som är "tjock".  Och nu då jag gått upp ännu mer så tycker jag att det är skämmit. Min vikt är en jävla plåga. Var evig dag måste man byta kläder 20 ggr för att hitta ett bra plagg som man ser mindre tjock ut i. Man måste noga tänka ut hur man ska lyckas osynliggöra vissa delar av kroppen. Och jag gnäller över min vikt ständigt. Samtidigt är jag så jävla lat att jag inte gör något åt saken. Jag har ingen karaktär för fem öre heller. Varför ska det vara så svårt för?
Vissa kommentarer ligger fortfarande kvar och gnager på en. En bekräftelse för att andra människor faktiskt ser det JAG ser. Förrut kunde man iaf leva på att tro att man var lite smått knäpp och att man inbillade sig saker. Men nu e det ju bekräftat att folk faktiskt ser att jag har blivit lite rundare om magen, kinderna, armarna, rumpan och benen. Man ska inte vara så jävla mjäkig och lyssna på andra egentligen. Men det blir svårt då saker och ting blir verklighet.


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Aha, ska de dra tunga saker och så eller? =)

2009-11-24 @ 15:02:09
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.

Passar ju perfekt nu när det är snart jul också.Julklapp kanske?



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2009-11-25 @ 17:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0