Söndag-WP & Plugg

Heljen har gått så himla fort tycker jag... Det har varit full rulle hela heljen. I fredags var det middag hos mamma o pappa. Bror med familj från Skellefteå var och hälsade på och det var jätte trevligt. På lördag begav vi oss mot Sandträsk för att baka bröd i bagarstugan. Så himla mysigt. Barnen bakade sina egna små söta mjukkakor och vi andra kavlade och bakade ut och naggade och fixade i ugnen. Det var en stor mysig bakugn som vi vedeldade i och det blev så varmt och gossigt. Även jag fick ju vara och dona med brödet i ugnen och jag måste säga att det var jag ju grymmers på! Och det var så varmt och skönt att stå där så det gör jag gärna om:) Jack och älskling var självklart med och Jack fick ligga i köket på en filt och chilla undertiden vi bakade, för det var så mycket folk och alla sprang fram o tillbaka. Men han var jätte duktig och det är bra att får träna lite passivitetsträning. På kvällen var det middag och vi käkade lite tacos och drack vin, spelade spel och mös på. Jack härjade med kidsen som tyckte att det var lite väl läskigt då Jack fick tokryck och busade han med HAHA. Skönt att han fungerade så bra med barnen, har varit lite försiktig eftersom att han inte är van med barn, men han är ju så snäll:)

Idag var det WPträning och det kom en ny från Luleå. Det var kul att få in lite nya, men jag känner att jag själv har blivit lite rostig på den fronten. Jag har missat de andra nya så dem har erica tagit hand om, och hon gör det jävlit bra! Jag e mer van att gå bakom vagn och fundera ut klurigheter. Så nu har jag något som jag behöver öva på. Men dom var iaf duktiga och Ester verkade inte ha några problem med varken sele eller kätting så de fick låna hem så de kan träna hemma.

Nu sitter jag här och ska egentligen plugga... eller ja jag SKA plugga. Måste bara få chilla tv en stund. Jag har helt tappat suget men jag måste ju, har en jävla massa att plugga på ända fram till januari. Och jag får så ångest eftersom att vi har en så jävla sträng lärare. Jaja.. Nu ska jag kika på Paris och sen plugga.




Kommentarer
Postat av: Marri

Jaa tack för att vi fick komma =) Var skit kul =)

2009-11-15 @ 22:50:22
URL: http://youfucker.blogg.se/
Postat av: Marri

Ja som det ser ut nu så är simon ledig iaf. Men hans chef ringde igår kväll kring 9 o sa att han skulle börja jobba 4 imorse. Så man vet ju aldrig =) Joo cissi var sugen på att hänga med, får väl se om hon följer och om hon tar med boss eller dexter. Dexter är bara 6 månader men hon vill börja med han sen när han är gammal nog. Och boss är ju han som är aggressiv. Så vi får väl se =) Ska gå en prommis med henne idag så får vi se vad hon säger =)

2009-11-16 @ 10:29:46
URL: http://youfucker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0