mysdag med plugg

Idag ska jag städa lite här hemma har jag tänkt. Sen blir det även att plugga lite. Har varit ute med hunden i skogen på en långpromenad så det blir att gå en mindre runda i kväll. Han ligger just nu och sover så gott på fat boy:en. Ska tvinga ut Erica på en prom med Freja nån dag. Så vi kan snacka lite skit.

Igår gjorde jag korvstroganoff med ris här hemma. Mumsigt värre blev det. Jag brukar vanligtvis krydda den med färsk parsilja, men hade inte det hemma, så det fick bli tabasco och gräslök. Smakade mycket bra måste jag säga. Idag blir det carbonara här hemma. Muuums.

Det har hänt mycket den sista tiden men jag orkar inte skriva om allt. Men det har bara varit positiva saker. Jacks tassar är verkligen på bättringsvägen nu, ÄNTLIGEN! Efter alla jävla kurer och skit så börjar det äntligen bli bra. Tur att man har en jycke som gillar att ränna hos veterinären iaf=)
Vi har haft Öppet Hus oxå med AWPn! Och det var kul att så många kunde komma:) Allt flöt på bra och det var duktiga hundar och handlers som ställde upp i funpullen och i sprinten. Jätte kul. Vi hade en mysig middag tillsammans oxå med en rolig tipsrunda osv. Så det var en toppendag. Fick toppbetyg av våra besökare från Skellefteå oxå så det var jätte skoj. Det enda minuset var att banan var för lös. Men snart har vi ju en riktigt fin utebana. Den som väntar på nåt gott ;)

Har slängt i en maskin med tvätt oxå så det blir att tvätta en del idag. Men nu ska jag faktiskt slänga mej här på soffan och känna lugnet ett tag. Har varit så mycket att göra nu.



Kommentarer
Postat av: Marri

Tack detsamma får man väl säga =)

2009-11-03 @ 15:43:06
URL: http://youfucker.blogg.se/
Postat av: Marri

Två stycken. Den 3e har flyttat hem till min pojkväns mamma pga av att hon inte gick ihop med en av våra andra!

2009-11-03 @ 16:33:01
URL: http://youfucker.blogg.se/
Postat av: Ingela

Kul att det gick bra i lördags! :-) Är du hemma/ledig på fredag? Ska till stan en sväng då :-)

2009-11-03 @ 16:41:27
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Marri

Bor i Lule.. Nä wp är inget vi tänkt syssla med. Bara dra bildäck osv hemma =)

2009-11-03 @ 18:37:05
URL: http://youfucker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0