Måndag- visning

Vaknar med sämst humör idag. Ont i ryggen som fan och känner mej stressad. Lägenheten skall visas klockan 14 idag och då blir det att jag traskar ned på gymmet och tränar en stund. Såå det e bra, jag tvingas ut ur lägenheten så då kan jag träna. Jag önskar att dom hade en sån där sak som höll fast en bok på crosstrainern, för då skulle jag kunna plugga samtidigt som jag tränar! Det e lite synd att dom inte har det, för jag behöver verkligen träna.

Ska snart kliva upp iaf, ta en Ipren för ryggen. Städa lägenheten.  Jag e jävlit less på att städa lägenheten. Städar ju för fan 5 dagar i veckan. Men jag får helt enkelt stå ut med det, bara älsklingen får sålt den så. Då blir han så glad. Och för att han ska bli glad så kan jag städa var enda dag iofs.

Ajja kasst inlägg med osammanhängande text idag- men nu vet ni att jag lever. Adios!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hoppas läggan blir såld. Trist med ont i ryggen, hoppas det känns bättre nu. Kram

2009-11-30 @ 21:03:17
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0