Fredagen den 13e

Johans riktiga otursdag! För flera år sedan så gjorde jag slut med min älskling den här dagen. Usch, hur kunde jag göra något så hemskt?

Men det kan vända! Idag var vi och kikade på huset... och det var UNDERBART! Där vill jag bo. JAPP! Så nu får vi väl se vad som händer och fötter helt enkelt. Jag tror tyvärr att det kan gå åt helvete. Men men... försöker man inte så kommer man ju ingen vart så att säga.


Eh...det är fan fredagen den 13e idag. Nu har jag haft otur. Älsklingen meddelade nyss att allt mitt smink är dränkt i vatten från tvättmaskinen. IGEN! Jag glömmer alltid den där förbannade slangen. Helvette! Bara att sätta igång och torka skiten. Sen ska jag ta en dusch och färga min fruktansvärda utväxt!

BTW. Några kids på dagis har....... LÖSS. Jag måste med andra ord köpa mej en luskam. BAJS.

Kommentarer
Postat av: Miii

va roligt att huset var bra :) hoppas de går bra med det! ska ni buda? Jasså usch för löss, huvva.. jo köp en så du slipper ha det själv!! :) trevlig helg gumman.

2009-11-13 @ 16:51:19
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Ingela

Vad kul, håller tummarna hårt för er med huset då!!! :-)

2009-11-14 @ 09:56:55
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0