Dåligt humör

Attans vad det kan vända egentligen. Jag har mycket att vara lycklig över. Men min huvudvärk gör mig på dåligt humör. Och att jag inte kunde träna gör mig på ännu sämre humör. Skit oxå.

Pratade med Erica nyss och tydligen var vi 17 pers och 13 hundar idag på träning. Så jäkla tråkigt att jag missade det. Känns inte alls nå roligt, men vi ser ut att bli många på torsdag med. Så det ser jag fram emot.
Vi måste strukturera upp nu då vi e så många. Så jag och Erica ska sätta oss ned och dona på i morgon på kvällen. Måste åka förbi medborgarskolan och även fixa till DWn och en massa annat.

Jag har suttit och pluggat hela kvällen iaf. så lite har jag ju fått gjort. Min bildredovisning är klar och även det som jag ska ha med min i morgon på skolan. Så det känns bra iaf.

Nu ska jag ta och göra mej en kopp te i väntan på DH. Och huvudvärken har fan inte gått över.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Låter spännande med huset :-) Hoppas skallebangen gett med sig och att du får en bra onsdag! Kram

2009-11-18 @ 09:36:49
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0