Äntligen Fredag!

Jag har haft en jätte bra vecka på min praktik. Och igår blev det ett oväntat samtal som fick mig att må bättre. Nu känns livet verkligen bra.=)
Sitter och kikar på Idol i min ensamhet och tar ett glas vin. Älsklingen jobbar och blir borta hela natten. Men jag var så sugen så jag myser ner mej i soffan med täcke och vin:) Jack ligger här bredvid och myser han med.

Är lite småkall efter WPträningen men det var kul att vi blev så många på våran DWpromenad. 14 pers och 11 hundar var vi idag. Lite förvånadsvärt eftersom att det var fredag och vi bara skulle gå en promenad, men det var verkligen kul. Efter att det har varit lite tråkigheter från alla håll och kanter så känns det verkligen kul att träna igen.

Annica: försökt ringa dej som en tok, men som vanligt surrar du i tele:) HAHA. Kram.

På söndag e det farsdag och pappsen ska få sig en fin blomkvast och en fin flarra Amarone. Det tror jag att han blir glad över=) Blir att köpa det i morgon. Bara inte blommorna hinner dö?! Jag e ju värdelös, inga gröna fingrar här inte haha.

Ja lite tristess e det att sitta här ensam, men jag har ju hunden som sällskaå, flaskan och en påse naturgodis=)

Kommentarer
Postat av: Ingela

Härligt när allt är bra och livet leker :-) Jag har också en myskväll i soffan i min ensamhet. Kram

2009-11-06 @ 21:57:51
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0