TRÖTT

Fy helvete vad trött jag är just nu!¨
Klev upp 7:30 i morse och har väl fått sova 3,5 tim i natt.
Skulle ju plugga idag, men det kan ja FETT GLÖMMA!
Det blir att sova så jag orkar jobba helt enkelt, får se ikväll om jag kanske tar och skriver lite då.
Men jag har tid på mej, så det e hyfsat lugnt ändå. En uppgift kvar sen bara...och redovisa det, SEN! Sen e jag fan klar!
Jag har alltså snart klarat av 1a året och har 2,5 år kvar bara=) Det känns skönt och jag e nöjd med mina betyg oxå.

Jack e skit nöjd just nu! Jag vet inte hur mkt vi tränat egentligen och jack mår bara bättre och bättre så det känns KANONbra!

Jag har funderat mycket de senaste dagarna över inflytande... Vilket inflytande folk har på mig och andra. Mest på andra. Hur personer kan förändras bara för att dom har hittat en idiot att umgås med. Varför ändrar folk så markant på sig själva då de umgås med vissa personer? Osäkerhet? Jag vet inte. Det finns vissa personer som man knappt känner igen längre, både till det bättre och till det sämre. Dock är det det sämre som man lägger märke till mest. Hos mig själv dock så har jag märkt av en stor förändring som jag själv är mycket nöjd över, vad min omgivning anser om det, skiter jag i. För jag är nöjd=) Men vissa saker i min omgivning är jag inte alls nöjd med, men personerna i fråga kanske är det? Då ska jag låta dem vara det.  Men jag är fortfarande fundersam över hur man kan förändras från att vara en principfast person som står för det man tycker, till att bli en kappvändare... Men det kanske går över? Kanske inte? Jag kan iaf bara hoppas. Sen att man förstör sin hälsa bara för att man umgås med vissa personer; det är bara tragiskt!

Jag vill påpeka att ingen på min arbetsplats skall känna sig träffad av detta inlägg och ingen i min omgivning heller för den delen, då detta bara är spekulationer från min sida som inte rör någon specifik person. Om någon mot förmodan skulle känna sig träffad så får det stå för dom. Men jag hoppas att ingen gör det.


Nu ska jag se lite film och försöka sova, men jag hade hellre suttit ute och solat just nu kan jag säga.. Ajja.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Jaa det är härligt att röra på sig! Jag promenerar mkt, med ryggsäck ibland, och cyklar ganska mkt också :-) tränar inför våran fjällresa i sommar. Ska bli så HÄRLIGT ROLIGT! :-)

2009-05-25 @ 12:51:33
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Bob Malin

Hade du inte 2 hundar? oO

2009-05-27 @ 12:42:36
URL: http://malleballefikonskalle.blogg.se/
Postat av: Bob Malin

Jaha, på så sätt :(

2009-05-27 @ 15:16:30
URL: http://malleballefikonskalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0