Sthlm-London

London here I come!
Har dock inte ens packat, men jag ska... Är fortfarande sjuk så jag ligger kvar i sängen och tycker synd om mig själv haha. Anneli håller mig sällskap på MSN och Marie på facebook. Det känns bra det=) Ligger och kollar lite SATC. Grymt bra, har snart inte mycket kvar att se.. tyvärr. Men då får jag köpa en annan box hehe.

Igår gick min telefon varm, bröder och pappa e peppade inför resan kan jag säga. Dock e det inte bara jag som e sjuk haha. Men jag ska se till att bli frisk nu. Bara jag slutar hosta så förbenat!
Fan så skönt det ska bli att åka till London, snacka om att jag kommer att shoppa, WOHO!! Skor skor skor... och kanske nån het tröjja hehe. Jag ska packa lätt så jag rymmer att ta med hem;)
Kommer att sakna mina älsklingar... hur ska jag klara mig i nästan fem dagar? Jag får fördriva tiden, och det tror jag man gör lätt i London hehe.

Nu ska jag ta och se lite mer SATC och sen ska jag ta mig en dusch och snygga till mej. Ikväll efter 19:30 åker vi mot Kallax, vidare mot Sthlm... I morgon...London. Fan så sköj!!! På söndag: Arsenal-Chelsea! WOOHOO!!!



Kommentarer
Postat av: Titti

Taack sweetie:) SOrry att ja inte hört av mig den här veckan angående träningen! Men jag har haft fullt upp med annat så det har bara blivit promenader!



Hoppas allt är bra och att du blir frisk snart:)



Puss bruden!

2009-05-07 @ 13:19:59
URL: http://onegrrl.blogg.se/
Postat av: Ingela

Ha så himla kuuuuuuuuuuuuul nu!!! :-) Kram

2009-05-07 @ 20:45:25
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0