Sjuk...

Happ happ! Nu har jag gått och blivit sjuk, var sjuk i måndags innan konserten oxå, men det hindrade mej inte från att dra vidare till globen:)
Het konsert! Jag är självklart nöjd som bara den, men jag hade velat ha lite mer gåshud på armarna... Fast gåshuden man fick då James sjunger Nothing else mathers... det var helt sjuuuukt! Vilken jävla röst han har, jag skulle kunna gifta mej med människan! Helt klart något jag gör om igen, grymt konsert!

Nåväl.Är sjuk som FAN och ligger nerbäddad, i morgon åker jag tillbaka till sthlm, sedan på fredag väntar London=)
Nu ska jag och älskling, som e lika sjuk, se lite film och krya på oss med diverse mediciner...

BTW! till A: roligt att du ringde igår och berättade om hur din jycke mår. Jag håller fortfarande tummarna för att han ska bli bra!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Så trist att ni blivit sjuka, ni får krya på er!!

2009-05-06 @ 17:53:34
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0