TJOHO!

Nu är resan bokad och det blir en vecka med älsklingen i Alanya!
Vi kommer att bo på ett lugnt hotell men har nära in till staden med festligheter.
Men jag tror mest att vi vill åka dit och rå om varandra lite ;)
Det ska bli supermysigt och det känns så himla kul att få åka och göra det här tillsammans med Johan.
Vi har kul tillsammans så den här resan kommer nog bjuda oss på en massa skratt och det ser jag fram emot.
På kvällen den 19 augusti sitter jag och Johan på ett flyg som tar oss till en varmare och lugnare plats.
Det ska bli underbart!

Försökte lägga in en bild på hotellet, men det funkade inte:/ Ajja. Det ska bli skit kul! 

Inbokade resor 2009:
London i maj
Sthlm i juni
Turkiet i augusti


Jack kommer att få vara hos mamma o pappa i sävast så han kommer att trivas toppenbra, dock tror jag att han kommer att köra med morsan å farsan som fan haha... Men han e snäll ;)

I heljen tror jag att jag ska ta en liten tjejkväll med några goa brudar. Johan åker bort på lördag så då blir det en mindre fest=) Får se om det blir utgång, men vin å mys är då inbokat iaf:) Johan den lilla j'veln ska och se Metallica i sthlm på söndag. Jag e lagomt AVIS. Men då blire nice med lite partaj! Har jag kul så går tiden snabbare tills han kommer hem. Usch vad jag kommer att sakna honom. Hujja hujja. Det kommer att bli en jooooobbig helj. Haha men det e knappt tre dagar han e borta så jag tror att jag överlever.

Nu ska jag plugga vidare och sen vänta på Johan. Då åker vi förbi min lägga och hämtar lite kläder åt mej. Och mitt smink! Jag har inte sminkat mej på en vecka och jag saknar mitt smink massor!



 

Kommentarer
Postat av: Titti

Hej=) Tja kanske kan komma förbi och ta ett glas iaf! Men vi får se ska kolla med Henrik också vad han tänk efter matchen. Jag ska ju sitta i sekretariatet och skriva protokoll under hela matchen shiiiet

Men det lutar nog åt att jag iaf kan komma förbi en stund ler



Vad kul att ni ska till turkiet! Dit ska vi nog mest troligt till nästa vår:)

Själv ska jag till Sthlm,gbg och gotland i sommar!



Puss

2009-03-03 @ 12:54:13
URL: http://onegrrl.blogg.se/
Postat av: Carro

turkiet.

-underbart. (:

2009-03-03 @ 17:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0