Tenta, hund och VFU

YES! Där fan satt den, tror jag! Jag tror jag klarade tentan, det känns så.
Hoppas hoppas hoppas nu att den sitter! RÄTT UPP I KRYSSET! god damn it!

Jackie e superduktig, igår var vi ute och jack fick springa lös=) Han kommer på inkallningen jätte fint! Mitt i allt kommer en lös vorsteh och Johan lyckas suga tag i Jack i sista sekund, som tur var så såg inte Jack hunden just då, hunden kom nära och Jack skötte sig SVINBRA! Jag motade för säkerhetsskull bort den strävhåriga jycken som snällt sprang iväg. En lyckad promenad. Vi körde lite uppletande oxå (på amatörnivå) och det tyckte Jack var skit kul, det ska vi kanske köra lite mer tror jag=) Jag måste klargöra att då jag skriver 2 promenader så menar jag då, längre promenader. Min hund får alltså gå ut mer än 2 ggr per dag.

Jag gör min praktik nu oxå, det går bra. Pluggar samtidigt, tungt as hell. Dock tror jag att jag håller på att bli sjuk, min mage gör uppror och jag svettas och har huvudvärk och feber. IT SUX! Men men det ska välla gå över och nog kan ja gå på praktiken iaf. än så länge, om inte läget "förvärras".

Ska sätta mej och plugga lite nu då sötast ser hockeyn. Har två uppgifter jag bestämt mig att göra innan söndag, så nu jävlar ska det pluggas:) Men det känns som att jag hittat tillbaka till pluggandet nu och de e nice.

Kommentarer
Postat av: Ingela

HÅller tummarna att du klarat tentan!!! Hoppas ni får en fin fredag och helg! Kram

2009-03-20 @ 08:55:52
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Mamma Melissa

Åh, vad skönt att komma in i ett flyt med plugget nu!:.) Kan bara instämma med föregående "talare" -hopas tentan gick kanon!!!

2009-03-20 @ 14:20:31
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Mamma Melissa

Åh, vad skönt att komma in i ett flyt med plugget nu!:.) Kan bara instämma med föregående "talare" -hoppas tentan gick kanon!!!

2009-03-20 @ 14:20:34
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Mamma Melissa

Åh, vad skönt att komma in i ett flyt med plugget nu!:.) Kan bara instämma med föregående "talare" -hoppas tentan gick kanon!!!

2009-03-20 @ 14:20:34
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0