Plugg å åter plugg

Idag är det plugg som gäller.. eller jag kanske ska skriva ikväll?
Pluggar inför tentan på onsdag, hur fan ska det gå? Ajja jag satsar på ett G och sen kan det bara bli bättre, right?
Förrutom att plugga så har jag varit ensam hemma med Jack idag. Älsklingen har haft match i Arvidsjaur. Dom vann med 1-3! Grattis pojkar!  Nu behöver dom bara ta 3 poäng till så e dom i div 3 =) Jag håller tummarna!
Jack har fått en längre promenad idag och sen har vi kört lite sök inomhus. Han har varit riktigt duktig och taggad. Han fick söka sin nalle och nu e han trött i knoppen, kroppen e som vanligt mindre trött så kanske det blir lite DW ikväll?=)
Så tråkigt att inte ha någon att gå med numera. Jag tror att både jag och Jack saknar sällskapet :(

Mitt nyttiga liv har börjat idag, sallad till lunch och middag. Frukosten bestod av hårdbröd med lax på. Har ätit riktigt gott idag! I kväll när älsklingen kommer hem så ska vi köpa lite havregryn, så man kan vara nyttig och käka gröt till frukost. Sen blir det grekisk sallad i morgon till lunch. Funderar på att göra GI-lasagne till middag, men älsklingen e ju inte hemma, dom har match i morgon igen, så det får bli en gröt till middag oxå, enformigt och mindre bra, men nyttigt blire ju. Jag längtar till onsdag, då tentan e skriven för sen kommer jag att ha en massa mer tid för promenader och träning.
Kommer att köpa ett träningskort på Underground Gym nu nästa månad. Jag kommer att ha en hel del tid över för både hundträning och mig själv här framöver dåå alla mina stora uppgifter är inlämnade. Så det känns skönt.
Jag tror att jag ska köra lite mer DW med Jack och jag satsar på att vi ska börja jogga ute inom en snar framtid.

Jag har ju blivit brunett igen nu oxå. Yes box! Inte så meganöjd med färgen så jag ska färga om nästa månad. Och jag ska sola oxå, känner att jag vill ha lite färg. Då man solat känner man sig genast fräschare.

Nu börjar mitt nya liv med en smygstart och sen ska det väl bara bli bättre? Önskar bara att jag hade E i mitt liv igen!

Titti: snart, fucking jävla snart ska jag komma på besök! Helvete å!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Hoppas tentan går bra! Skönt att du blir lite mer ledig när den är klar. Duktig du är som äter nyttigt, det försöker vi också tänka på. Härligt att Jack får må bra :-) Kram!

2009-03-14 @ 18:58:23
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0