hmm...

Jobbigt att inte ha lösenord på bloggen... Känns som att jag inte kan riktigt skriva vad jag känner.
Men jag vill att vissa ska kunna läsa min blogg..

Idag e det en kass dag på många sätt och vis. Tänker inte gå in djupare på det men jag mår kasst idag.
Det är så mkt som händer, som inte är bra. Saker i skolan, saker med mej själv.
Men jag ska försöka att inte påverkas av det, jag ska skjuta bort problemen, för det ska inte få ta min energi.
Fast det tar energi av mej... en massa energi.

Varför kan man inte lita på människor?
Det skulle vara bra mkt lättare då att ta sig genom livet. Men jag har litat på för många, som svikit mig.
Och jag tänker inte tillåta någon trampa på mej igen. Aldrig!

Jag önskar att jag kunde säga hur jag känner, djupare. Men jag kan inte det.
Det är allt för många som läser min blogg, som skulle gotta sig. Och jag ger inte er den tillfredsställelsen.
Sorry, men jag e smartare än så.

Jag är så glad att jag har dem som står mig nära.
Vad skulle man annars ta sig till?
Jag tror jag skulle gå sönder, för det är snart på gränsen att jag gör det.
Jag hoppas att jag inte går sönder, men idag kanske jag gör det?

Kommentarer
Postat av: My

Bara för att det inte är värt att gå sönder för så ska du inte gå sönder.

Och dina egna hjärnspöken vi talat om måste du gillra fällor för för dom är bara dumma! =)



Puss

2009-03-03 @ 19:09:50
URL: http://puckoventilen.blogspot.com
Postat av: Lisa

Puss My I LOVE YOU!

2009-03-03 @ 23:08:53
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/
Postat av: Carro

hoppas det jobbiga springer ifrån dig snart.



2009-03-04 @ 10:55:35
Postat av: Lisa

Det tror jag nog=) Idag är en hel del uppklarat=)

2009-03-04 @ 12:19:23
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0