Sjuk... som vanligt!

Börjar bli förbannat jävla less på att vara sjuk hela tiden. Först och främst kan jag inte jobba med feber och svullen hals och sen kan jag inte träna över huvud taget! Varken på gymmet eller med jycken. Så förbannat jävla tråkigt!
Var typ en månad sen jag var sjuk och nu är jag det igen... ajja, vad kan jag göra? Inte ett skit.

Tänker faktiskt på många människor idag, det är några som tappat sina älskade inom loppet av en vecka...
J som tappat både Zid och Lillan... och A med familj som tappat sin fina "gamling". Och båda så plötsligt! Ni ska veta att jag tänker på er och jag förstår vad det är ni går igenom...

Allt kan sluta så fort bara... Alldeles för fort. Och även om man haft sin vän en längre tid eller en kortare tid så är det lika jobbigt iaf. döden tar alltid med sig någon som blir saknad. Och lämnar några kvar som får ett brustet hjärta. När något sådant här händer så känner jag sorg, inte för mig själv utan för att jag vet vad de här människorna går igenom. Man kan aldrig vara förberedd på det heller...

Mina tankar går till er... och jag hoppas att ni alla har någon som tar hand om er.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Tack vännen! Känns skönt att veta att du tänker på oss! Vad vackert du hade skrivit, du fick både mig och syster att gråta. Tack snälla, snälla du, det betyder jättemycket!!

Det gör så jäkla ont, men att veta att folk bryr sig och tänker på oss är lite som balsam för själen.



Många kramar till dig från hela våran familj!

2009-06-15 @ 23:57:31
URL: http://anangelsdiary.blogg.se/livet
Postat av: Ingela

Hoppas du kryar på dig! Kram

2009-06-16 @ 09:36:01
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas att du har blivit frisk och att ni får en GLAD MIDSOMMAR!! :-) Kram

2009-06-18 @ 22:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0