Redo!

Nu ska jag göra mej redo för avslutningen med klassen... Vette tusan bara var jag ska ha på mig?
Hade på mig jeansen då jag var ute med jack, men det vart fan lite väl varmt tycker jag... blir nog mina slitna leggins och ett linne och en t-shirt, det får fan duga.Sliter väl med mej Johans huvtröjja om det skulle bli kallt.
He blir no bra det!

I morse blev det tyvärr ingen träning, jag klev upp men insåg rätt snabbt att 3 timmars sömn inte var någon hit då man ska träna så jag la mig i sängen igen. Sover så förbannat dåligt! Har svårt att sova och sover inte alls bra, vaknar mitt i nätterna. Men det e nog den där veckan som e på G... Skit vecka!

Nu ska jag iaf ta och sminka mej och göra mej redo för lite roliga aktiviteter=) TJOHO!

Kommentarer
Postat av: My

Grattis till sommarlovet!!! =)



Saknar dig!!



PUSS!

2009-06-03 @ 15:32:54
URL: http://puckoventilen.blogspot.com
Postat av: Ingela

Hoppas du har kul på avslutningen!!! :-) Vi åker till fjällen första hela veckan i juli :-) Längtar massor!!!

2009-06-03 @ 19:21:34
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0