on top of the world!

Fan så skönt det känns. Alla arbeten är inlämnade i GOD TID! Och idag hade jag min sista lektion. Fan så nöjd jag är! Ett helt år har gått och det har fan gått bra om jag får säga det själv, jag e stolt :P I morgon är det avslutning med klassen och det ska grillas och spelas brännboll! Det kommer att bli svinkul!

Idag har Jack fått vila, jag kom på att stackarn inte fått så många vilodagar på sistone, men han har behövt all aktivering han kan få, för han e svinpigg! Känns helt underbart att till och med hunden mår TOPPEN numera. Livet känns bra underbart. Jack har blivit så förbannat duktig ute och det känns riktigt bra. Han älskar inte alla jyckar vi möter, men han tycker bra om de flesta så det e bara framsteg hela tiden. Och vi gör även framsteg inom lydnaden och rent fysiskt börjar han se riktigt okej ut. Lite ryggmuskler på det här och han e fit for fight... eller nä inte fight... Han e fit for success! (stavas det så? Ajja skit samma) Han börjar helt enkelt bli snygg som fan min lilla jycke.

Nu när skolan är slut så har jag redan börjat med träningen på allvar igen! Idag cyklade jag 1,5 mil! Japp och jag e helt jävla röd om arslet för att sadeln är som en jävla tegelsten! Ingen spinning på ett tag med andra ord, måste vila rumpan hehe. Men i morgon blir det Step In klockan 7:00. Och då ska jag köra lite crosstrainer och även köra igenom hela kroppen i gymmet. He blir som nice det. Detta jävla överflöd av späck ska bort!

Nu ska jag och älsklingen krypa ner i sängen och uggla film som vanligt, undrar vad det blir för nå ikväll...


Sov så gott alla underbara och mindre underbara människor! PUSS!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Härligt att första året är avklarat och har gått bra!! :-) Så kul att Jack får må så bra och vara pigg och fräsch!! Det är ni värda! Ha det gott. Kram

2009-06-03 @ 09:05:41
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0