hmm

Ja vad ska jag skriva... känner att jag kanske bör uppdatera min blogg lite.

Midsommar var bra. Efter att Johan slutat jobba vid 21 så cyklade vi till Janne och Lisa- Vi var hos Janne och Lisa, tillsammans med Anna, Staffan och Svante. Ett trevligt gäng. Vi åt grillat med GOD potatissallad som Lisa gjort och drack lite snaps och vin till middagen. Sedan hade Janne gjort en cheeseCake med jordgubbar som var supergod och till det drack vi kaffe och Baileys! MUMS! Jag hade köpt ett Amarone vin som smakade underbart! Kommer definitivt att köpa det igen. Sedan drack vi lite drinkar och satt och surrade. Gick ut och spelade kubb, vilket jag inte tyckte var så jätte kul av många olika anledningar. Jag fattar inte vad fan folk tänker? Kan man inte bete sig bara för att man druckit. Åter igen har man blivit utskämd av en full människa. Och denna fulla människa tänkte sig inte alls för med vad h*n sa, och hur det påverkar människor. Jag är grymt besviken!
Men vi sket i det och gick in sen och festade loss med champagne och drinkar.
En bra midsommar. Jag och älskling cyklade hem vid 2 och kom hem till en glad Jack=)

Idag  har vi tagit det lugnt, ätit lunch hos älsklings pappa, GOD lunch med lax och grejjer *mums* Och efter det åkte vi hem och hämtade jack som fick bada. Snacka om att han ÄLSKAR att bada=) Efter badet åkte vi hem och åt middag ute på balkongen och jack fick duscha av sig. Nu luktar han gott och har legat på ballisen och torkat=)


Det var lite om midsommar och den här dagen... Middagen på midsommar gör jag garanterat om, för det var jätte trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0