Blev inge fest

Det blev inge fest igår. Jag fick åka till akuten med näsblod som varade i 3 timmar. Haha.
Lite pinsamt att åka in på akuten för att man blöder näsblod... men men vi hade kul iaf=) Titti följde med som socialt stöd om jag hade varit tvungen att bränna näsan, hihi. Thnx Darrrrl;)
Vi filmade lite på väg till sunderbyn så ja jag ska se om jag kanske kan ta och lägga upp den i morgon eller så.
Annars var det en lugn kväll, anna titti o carro satt ute på ballisen och tog en cider och några cigg. Mys.
Synd bara att jag börja blöda näsblod.


Uppate...

Ikväll så ska jag festa lite och jag hoppas att det inte sker något obehagligt... Igår hade jag nog otur.
Fram med spriten och jordgubbarna för nu ska vi dricka go-drinkar. Har försökt få tag på Titti och det går ju mindre bra nu när nätet är överbelastat... Men jag ska försöka igen.

Hoppas på mindre misshandel ikväll. Natten till torsdag misshandlades en man svårt här i Boden och jag ber och hoppas att han mår bra och att de som gjort det får de straff dom förtjänar! Jävla idioter!

Ajja. Hoppas alla får en trevlig kväll!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0